Összes oldalmegjelenítés

Saját bloglista

Népszerű bejegyzések

2008. február 25., hétfő

Virágot ültetek

Ma még nem tudhatom, meddig kell itt laknom.

A gyönyörű tavaszias idő, a kikelet bennem is megindított valamit.

A megújulás szelleme töltött el.

Rendbetettem a ház előtti virágoskertet és tavaszi virágokat kezdtem el gyűjtögetni.

Hóvirágot telepítettem, amivel a közelgő nőnapon jelképesen köszönthetem a Nőket általában és családom nőtagjait valóságosan is.

Hiszen mindig nagy szeretettel vártam ezt a napot, sosem feledkeztem el felköszönteni Őket ezen- a mára érdemtelenülmegfakult gyönyörű tavaszi napon.

Annyit köszönhetek nekik.

Mondom ezt, még akkor is, ha ma éppen egyiküktől elválni készülök.

Nem érzek ellentmondást, mert akkor nem tisztelném Őt, ha mellette maradva boldogtalanságra kényszeríteném.

A virágokkal, melyeket most ültetek, talán hagyok magam után néhány kedves, szívet melengető nyomot az Andrássy- kastély parkjában.

Ha majd visszalátogatok, magamnak is örömet szerzek, addig mások gyönyörködjenek bennük.

Nincsenek megjegyzések: