Összes oldalmegjelenítés

Saját bloglista

Népszerű bejegyzések

2008. február 8., péntek

Hazatérés

- értelmem égboltja felett tornyosuló viharfelhőimen
lágy fuvallat nyit szakadást,
megnyílik az égi palást,
fénysugár szárít könnyeket,
színez két, homályos, kék szemet,
láthatóvá tesz emberöltőnyi éveket,
mit zavarossá tett a tökéletlen emlékezet.

hiába Isten alkotta szerkezet,
el tudtam rontani,

csalódásom, keserűségem ebből eredezett.
-Jöjj Istenem, szépre, jóra tanítani,Te jó vagy, és türelmes!


-Én voltam, ki vétkezett.
figyelek rád, mint aki elfogadja a segítő kezet

homlokom megérintette valaki,
s a testben melegség áradt, szeretet.
-Nem kutatom, tudom, hogy ki
adott helyet ,
esélyt újra családban élni,
hinni, remélni.

-Ma egyek vagyunk Veled.

-Ha már nem látsz is, fogom kezed.
szeretetem
az igaz úton vezet

- Ma egy kicsit keserűbb a hangom,mint az elmúlt napokban,mert érzékeny kérdésről szeretnék írni.

- A verset Egerben, a Cursillon vetettem papírra október végén.

- A keresztény közösségre való rátalálásom nem megtérésként,hanem hazatérésként fogtam fel.

- Jól éreztem magam,mintha mindig abban éltem volna.

- Végre valami, ami hosszú idő után ,újra otthonom lehet.

- Amióta bérelt szolgálati lakásomban éltem,úgy éreztem magam,mint egy hajléktalan.

- Soha nem mondtam,hogy haza megyek,inkább úgy fogalmaztam,visszamegyek.

- A vágy,hogy hazatérhessek,első pillanattól kezdve ott élt bennem.

- Angélával többször beszéltem róla,Ő legfeljebb látogatásomat látta megoldhatónak,már amikor ráér.

- Visszatérésemmel kapcsolatosan feltételeket állított,amit kész voltam elfogadni,igaz volt közötte olyan,ami számomra idegen volt.

- Keserűségem hátterében az áll,hogy még a napokban is úgy nyilatkozott, hogy nem lát olyan változást,ami megalapozná visszafogadásomat.

- Ha ez a visszafogadás a házasságunkra értendő, szomorúan,de tudomásul veszem,mert,ha egy házassági kötelék már csak feltételek teljesítése mellett fogadható el,akkor elgondolkodtató,van-e értelme erőltetni?

- De visszaengedni az otthonomba,amiért annyit dolgoztam,az egészen más kérdés.

- Nem rajta kérem számon,hogy egyedül maradtam,hogy nem tudok dolgozni,tudom a felelősségem.

Nincsenek megjegyzések: