Összes oldalmegjelenítés

Saját bloglista

Népszerű bejegyzések

2008. február 9., szombat

Keljfeljancsi

- Helló világ!
Újra itt vagyok,
igaz, szemem, még nem örömtől, csak láztól ragyog.
a halálnak sem kellettem,
visszarángattatok,
gyanús pillantásotok észre sem veszem,ne sajnáljatok!
magatok mellett helyet adjatok,
mert valahol nekem is lennem kell,
ha már vagyok!
vigyázzatok rám angyalok,
még figyeljetek!
Élet és Halál között nincsenek határok,
mióta újjászülettem,
a halál folyóján mezítláb járok, melyet hordalékként színültig hordtak
be nem váltott ígéretek, fejemre szórt átkok,
gyűlölködő emberek, szebbjövőről szőtt álmok.
dolgom még bevégezetlen,
erősödő hittel újra talpra állok,
hiába nyomjátok makacs fejem,!

- Ma ezt a hozzáállást tartom a magam számára követendőnek

- Ha még itt vagyok és talpon szeretnék maradni ebben a világban,úgy kell tennem,mint gyermekkorom közkedvelt játékszerének.

Nincsenek megjegyzések: