Összes oldalmegjelenítés

Saját bloglista

Népszerű bejegyzések

2008. február 26., kedd

Gyógyító természet

Depresszióhoz vezető rizikófaktoraim száma eggyel gyarapodott.

Tánya doktornőnél történő akupunktúrás kezelésemet egyoldalúan felfüggesztettem.

A kezelés eredményes volt, éreztem jótékony hatását, de mivel Angéla ismeretségi köréhez tartozott, abbahagytam.

Nyíregyházára csak húgom segítségével tudtam, autóval bejutni, nem akartam sem elfoglaltságában, sem anyagiakban újabb terheket rakni Rá.

Én magam is lehetetlen anyagi helyzetben voltam, a kezelés költségeit sem tudtam vállalni.

Olyan terápiát választottam hát, ami pénzbe nem kerül és rengeteg van belőle.

Szükségem volt a feszültség oldásra, a fizikai erősödésre, így egyre többet sétáltam a parkban, a Tisza parton.

Papi kutyám különösen élvezte módszeremet.

A parkban szinte teremtett lélek nem volt, sajátunknak érezhettük ezt a szinte Európában egyedülálló kertet.

Apportíroztunk, kutyám vígan rohant kedvenc játékszere után.

Én még futni nem tudtam, de az ő felszabadult öröme rám ragadt.

Az erdő illata, a ragyogó napsütés egyre több energiát adott.

Virágoskertem építése is örömömre szolgált.

Földet hordtam vödörrel és talicskával, estére kellemesen elpilledtem.

Nem hiányoztak a gyógyszerek.

Reménykedtem, hogy a korán érkezett tavasz végleg itt marad.

Keresztutam még nem ért véget.

Talán húsvétra én is megszabadulhatok terheim javától és jöhet a feltámadás.

Nincsenek megjegyzések: