Összes oldalmegjelenítés

Saját bloglista

Népszerű bejegyzések

2008. február 2., szombat

Falak

Tegnapi időm még az emlékezés jegyében telt.

Falakról,amelyek a világ számára a berlini falat,annak lebontását, a magyarok számára a rendszerváltást jelentette, az én személyes világomban pedig azokat a falakat, amelyeket magam köré építettem szembenállásból, elutasításból,lázadásból,hogy megvédjem magam,de csak az elszigetelődésemhez vezetett.

A továbblépéshez szükségszerű ezek lebontása.

Már repedeznek,inognak,de a téglákat nekem kell kiemelnem.

Kölcsön kaptam Pink Floyd: A Fal című DVD-jét,ezt néztem meg,nem indított el bennem olyan lavinaszerű érzelmi katasztrófát,mint annak idején Deák Bill Gyula dala,de különös érzések,gondolatok töltöttek el. Ez a film az én világom.

Képeivel, zenéjével, hangulatával, sok esetben a mondani valójával.

Nincsenek megjegyzések: