Összes oldalmegjelenítés

Saját bloglista

Népszerű bejegyzések

2008. február 18., hétfő

Vad világban

- vad világban jónak maradni

- akartam.

- mi vad volt bennem,

- neked adtam,

- legyen aki segíthet rajtam.

biztattalak:harapj, vicsoríts

a rosszra!

ha valaki bánt, vonyíts,

dühöngj morogva!

légy rettenthetetlen, mintha én lettem

volna.

becéztelek, kényeztettelek

néha,

sosem éheztettelek szeretetre,

jóra,

ártó szándékú emberek kerültek

azóta.

egyek voltunk a vadvilágban,

jó és rossz

örökkön- örökké tartó harcában

szelíd és gonosz,

mit sorsunk elválaszthatatlanságra

oszt.

mikor átvetted hatalmad felettem,

egykori fogadalmam

félretettem,

hűvös fejjel elpusztítottalak

sértetten.

sebezhetővé lettem egy

vad világban,

szeretetre éhesen

farkascsordában

egyedül maradva, védtelen

áhítva élhető világra.

Nincsenek megjegyzések: