Összes oldalmegjelenítés

Saját bloglista

Népszerű bejegyzések

2008. február 29., péntek

Emberi kapcsolatok

Hiába voltam és vagyok csendes, visszahúzódó , amolyan magányos farkas, az ember úgy lett kitalálva, hogy életét különböző közösségekben élje.

Ma, amikor személyes kapcsolataim ápolásának lehetőségei szűkre szabottak, mert nyugdíjasként semmilyen munkahelyi közösséghez nem tartozom, a közlekedési korlátaim miatt kapcsolatok ápolása szinte lehetetlen, nagyon sokat jelentenek húgaim és családtagjaik, akikkel tudom a napi személyes kontaktust tartani és mindenben segítségemre vannak.

Örültem, amikor egy keresztény közösség tagja lehettem, már ennek fenntartása is nehézségekbe ütközik.

A számítógép, a mobiltelefonok világa, az internet sok dologban segíteni tud, hogy ne érezzem magam a világból kirekesztettnek.

A világháló közösségi oldala lehetővé tette, hogy rég elszakadt ismerőseimre, barátaimra, munkatársaimra találjak és kapcsolatba kerülhessek velük.

Mindig nagyot dobban a szívem, amikor egy újabb kapcsolatra akadok.

Legutóbb a hadseregből ismert egykori katonaorvos kolleginával tudtam kapcsolatba lépni, aki jelenleg Izraelben él.

Lelki támogatást kapok tőle, kiderült, ő is” kutyabolond”

Öröm számomra, ha valakitől e- mailt kapok, igyekszem azonnal reagálni.

Ma, február 29.- én arra gondolok, talán rosszkedvem telétől végérvényesen búcsúzhatok.

Bizakodva, reményekkel teli nézek a következő időszak elé.

Nincsenek megjegyzések: