Összes oldalmegjelenítés

Saját bloglista

Népszerű bejegyzések

2008. január 17., csütörtök

Tánya doktornő

Most egy kicsit visszaugrok a jelenbe.
Tegnap kezelésen voltam Tánya doktornőnél.
Szőke, jellegzetes orosz hölgy, semmivel össze nem téveszthető akcentussal beszéli a magyar nyelvet.
Mindig nagyon kedves, segítőkész, amilyennek én már korábban megismertem az orosz embereket.
Amikor megkerestem, ahhoz kértem a segítségét, hogy gyógyszerek nélkül oldhassam a bennem lévő görcsös feszültséget.
A kezelés során, egy kezelőágyon hanyatt fekve a testfelszín különböző pontjaiban hosszú, hajlélony tűket szúr belém.
nem érzek fájdalmat, külső szemlélődő számára biztosan riasztó lehet a tűk látványa,de számomra nem kellemetlen.
Ezt követően félóra pihenés következik ebben a helyzetben.
A kezelés elején vérnyomást mért, most160/90 volt.
Félóra elteltével ismét megmérte a vérnyomásomat, ami 110/80 -ra csökkent.
A kezelés során mindvégig nyugalmat éreztem magamon,annyira sikerült ellazulnom,hogy már- már aludtam.
A háziorvosnak megemlítettem,hogy milyen kezelésre járok,nem nehezményezte,de óvva intett attól,hogy túlzott reményeket fűzzek hozzá,illetve,hogy abbahagyjam a gyógyszerek szedését.
Ezelőtt néhány hónappal bizonyára én is így gondolkodom,
Mostanára sokat változott a felfogásom.
Tisztelem a keleti ember gondolkodását,szemléletét,tapasztalatait.
Ebben a változásban nagy szerepe volt annak ,hogy megismerkedhettem a Dalai Láma világról alkotott képével.
Sokszor gondoltam arra:-De jó lenne hozzá hasonlítani!Akkora belső erővel, harmóniával rendelkezni, mint Ő.
Mindenesetre jól éreztem magam, félretettem a nyugtatókat, antidepresszánsokat.
Kizárólag a doktornőtől kapott gyógynövénykivonatot használtam.
Ha az állandó szédülésem nem lenne,boldog lennék.

Nincsenek megjegyzések: