Összes oldalmegjelenítés

Saját bloglista

Népszerű bejegyzések

2008. január 25., péntek

Ébredés

Ahogyan a természet erői éledeztek,egyre többet dolgoztam az én kis édenkertemben.

Angéla továbbra is sokat voltúton,

én és tomi vigyáztuk a házat.

A műhelyemben egyre lázasabb munka folyt,akárhogy kalapáltam,fűrészeltem, Tomi hűségesen pihent mellettem és figyelte minden mozdulatomat.

Udvarunkon megőriztük az öreg néni kukorica góréját,hangulatos pihenőhellyé alakítottam.

Az utcára néző oldalára cégtáblát szereltem,öles betű jelezte a falu közönségének:

„TÜNDÉRRÓZSA KERTÉPÍTÉS”-folyik a portán.

Berendeztem a szökőkutat,tavirózsát,aranyhalat telepítettem bele,víz alatti színes világítás tette hangulatosabbá a feltörő- és visszahulló vízcseppeket

A sziklakert tavaszi virágoktól pompázott.

Az udvaron egyre több kerti bútor csalogatta az érdeklődőket.

A műhelyemben első dolgom volt beüzemelni Lóri használaton kívüli magnóját és elővettem fiatalkori féltett kincseimet,magnókazettáimat..

Nincsenek megjegyzések: