Összes oldalmegjelenítés

Saját bloglista

Népszerű bejegyzések

2008. január 30., szerda

Egy hajléktalan panaszai

halmokban álló lim-lomok között

guberálok,

mint megrögzött

guberáló saját szemetében

turkálva szerte-széjjel.

mi értékes volt, rég eladtam,

elcseréltem múló mámorra.

nyugalmas melegségre vágytam,

helyette csak szarba lépett lábam.

emberek jöttek- mentek szánakozva

alamizsnát, pár fillért dobtak

szebb napokat megélt kancellár kalapomba,

vagy suhancok jöttek,pofon vágtak.

szociális hálóban vergődtem,

sokakkal egyetemben,

diplomáim főiskolákon szereztem,

gyakorlatot hozzá hazai környezetben.

otthon- édes otthon.

úgy megkeseredtél.

hiába várom hűséges szolgálatom megbecsülését.

a flaszterre költöztem,

lemondva mások nélkülözhetetlen hívságairól,

magam megőriztem olyannak,

amilyennek születtem.

bölcsebb lettem,fáradtabb,

reményvesztettebb fiatal agg,

ki már nem reszket a holnapért,

a mának él,

sok mindent megért

még megmutatom szebbik arcomat:

ilyen is lehettem volna

köztetek,

ha életem nem arról győzne meg,

mennem kell,

az óra már ketyeg.

Nincsenek megjegyzések: