Összes oldalmegjelenítés

Saját bloglista

Népszerű bejegyzések

2008. január 28., hétfő

Színek ürügyén

Szeretem a vörösfenyőt.

A versben szereplő például én is lehetnék.

Sudár alakja szemet gyönyörködtető,szinte sugárzik belőle az erő,mint belőlem egykoron.

Élénkzöld színe az élni akarásról tanúskodik.

Télen ugyan lecsupaszodik,elveszíti lombját,de amint közeleg a tavasz,újra megtelik életerővel.

Tegnap odahaza voltam és oda mentem ahhoz a fiatal vörösfenyőhöz,amelyet beköltözésünk idején ültettem a portára.

Az andrássy-kastély parkját övező holt- Tisza szemközti oldalát a falu szigetnek nevezi.

Onnan hoztam a fiatal csemetét, azonnal megfogant és növekedésnek indult.

Ma már a virágoskertünk díszévé vált.

A korán érkezett tavaszias idő már beindította biológiai motorját,rügyei már látszanak.

A nevében szereplő „vörös,” nem színére utal.

Az ember számára a vér színe fontos szerepet játszik.

Bár én magam, öltözködésemben mindig kerültem ezt a színt,élénksége mégis közel áll hozzám.

Politikai beállítottságomban korábban ehhez álltam legközelebb,ma már ez nem igaz.

Távol állok a narancssárga és kék színhez is, mint ahogyan a” trikolor „színeinek túlzott hangsúlyozása is távol áll tőlem. Legszívesebben feketében járok, mára már ez t a színt is olyan emberek sajátították ki,akiktől elhatárolom magam.

Nincsenek megjegyzések: