Összes oldalmegjelenítés

Saját bloglista

Népszerű bejegyzések

2008. január 25., péntek

Egy megvilágosodás

A nap végén Angéla elmesélte,hogyan telt a hét.

Reggeltől késő estig előadásokat hallgattak,a kemény tanulást vizsga zárta.

Eredményesen szerepelt,elhárult hát minden akadály ,ami meggátolta volna őt a pályamódosításban.

Már tíz éve dolgozott pedagógusként a gyermekvárosban,belefáradt,egyre többet lehetett hallani létszámleépítésről,átalakításról.

Kapva-kapott a lehetőségen,hogy kipróbálja magát az üzleti életben,egy teljesen más világban.

A következő néhány hónap kegyetlen megpróbáltatással járt,hiszen a tanév végéig fő-és mellékállásban pedagógusként dolgozott,de már egyéni vállalkozóként a jövőjét kezdte megalapozni.

Látva,átérezve erőfeszítéseit gyakran tettem fel magamnak a lelkiismeret diktálta kérdéseket:

-Van pofád saját lelki bajaiddal nyavalyogni?

-Nem szégyenled magad?

És én szégyelltem.

Amiben tudtam,segítettem.

Ha kellett, úton voltam vele,a házi munkából többet vállaltam magamra.

Vele együtt örültem sikereinek,de ott motoszkált bennem:

Van jogod,saját magaddal foglalkozni,amikor kedvesednek lóg a bele?

-Utálatos alak vagy!

A tél szokatlanul elhúzódott,szorítása számomra egyre elviselhetetlenebb lett.

Észrevétlenül léptem át azt a pontot,ahonnan még egyedül vissza tudtam volna fordulni.

Az öngyűlölet a pusztulás felé taszított.

Egy március végi napon, miután feleségem újra úton volt,én átmentem a szomszédos üzletbe,vettem egy üveg italt és fél óra alatt az összes gyógyszerrel együtt bevettem.

Fájdalmas volt kikötözve rá ébredni,hogy a megvilágosodás még nem a végső.

Fehér ruhás alakok kiabálása,szitkozódása jelezte számomra:

-Nem ez az ágytál,amire vágytál!

Nincsenek megjegyzések: