Összes oldalmegjelenítés

Saját bloglista

Népszerű bejegyzések

2008. január 24., csütörtök

Jelek

A házunkat körülvevő díszudvar,sziklakert kialakítása miatt a kertben építettem a részükre kennelt.

Már nem voltak testközelben,amire nap-mint nap szükségem lett volna.

Így fordulhatott elő,hogy a közeli kóbor macskák elszemtelenedtek az udvarunkon,elpusztították a számomra oly kedves galambjaimat.

Születésnapomra húgomtól egy pár fehér pávagalambot kaptam ajándékba.

Hófehér színük,turbékolásuk,egymáshoz való ragaszkodásuk emlékeztetett valamire.

Én és Angéla tiszta szerelmére, egymás iránti érzéseinkre,házasságunk első időszakára.

Amikor csak egymásnak éltünk, senki és semmi nem állta útját boldogságunknak.

Úgy pátyolgattuk fiunkat,Lórit,mint ez a galambpár a fiókáit.

Közeledett a nőnap,éppen ekkor vártam Angélát haza a továbbképzésről.

Szerettem szeretteimet szokatlan dolgokkal meglepni.

Elhatároztam,most a virág mellé olyan ajándékot választok,ami mindkettőnknek örömet okoz.

Az én álmom egy angol bulldog kölyökkutya volt,

ő régóta Basset hound kutyust szeretett volna.

Találtam is a hirdetéseket böngészve egy Nyíregyházához közeli kisvárosban, eladó kutyust.

Három napig készítettem elő kis birodalmát,hogy megvédjem a hideg,télies időtől.

Amikor megpillantottam, tudtam,hogy jól választottam.

Szelídsége, emberszeretete,szomorú szemei az én tükörképemre emlékeztettek.

Miután hazahoztam, megismerkedtünk.

Elfoglalta új otthonát, nevet adtam neki.

Mivel,azon túl,hogy ajándéknak szántam kedvesemnek,”macskafogónak” tekintettem,

a Tomcat Tommy névre kereszteltem.

Irtózott az egyedülléttől, ha magára hagytam,keservesen sírt utánam. Mint ahogy magányomban én is legszívesebben ezt tettem volna

Nincsenek megjegyzések: