Összes oldalmegjelenítés

Saját bloglista

Népszerű bejegyzések

2008. január 10., csütörtök

Kinyújtott kézzel

Igen, ma újra kinyújtottam a kezem, mert segítséget keresek.
Orvosnál voltam, mert attól tartok, ha nem megyek utána legutóbb jelentkező problémáim megoldásának, előbb utóbb leesek a lábamról és menthetetlenül az ágyba zuhanok.
Nem szeretnék tehetetlen élő halott lenni. Most kérem kivizsgálásomat,
időközben megkerestem egy orosz származású természetgyógyászt, Nyíregyházán,
aki a Kínában és Tibetben tanult keleti akupunktúrás gyógyítás eszközeivel segít nekem talpra állnom.
Korábban minden rosszat megtettem egészségem ellen, ma úgy látom, hogy fontos agyógyulásban,hozzátartozóim szeretete, de legalább olyan fontos, hogy én önmagam szeressem,
úgy tekintsek testi egészségemre, mintha azt valamikor kölcsönkaptam volna valakitől.

Nincsenek megjegyzések: