Összes oldalmegjelenítés

Saját bloglista

Népszerű bejegyzések

2008. január 26., szombat

Születésnapi gondolataim

Ma reggel arra ébredtem,hogy ismét idősebb lettem egy évvel.

A korom már rég nem zavar,legfeljebb az,hogy 52 évesen családomtól, feleségemtől,fiamtól távol kell töltenem ezt a napot.

Az éjszaka álmodtam,álmomban újra közöttük voltam.

Álmomból Angéla telefonhívása ébresztett,először SMS-ben köszöntött születésnapomon,majd jelezte,hogy egész nap távol lesz,nem tudunk találkozni,csak holnap,a templomban, a vasárnapi szentmisén.

Ennyit az álmokról.

Szóval úgy gondolom,az álmok ugyanúgy az ember fontos életfunkcióihoz tartoznak,mint az étkezés, az alvás, a mozgás, a gondolkodás.

Zűrös időszakaimban gyógyszerekkel igyekeztek orvosaim megvédeni álmaim ellen.

Ilyenkor aludtam,mint akit fejbe kólintottak,reggel aztán ugyancsak kábán ébredtem és fáradtan,mintha egész éjszaka fárasztó munkát végeztem volna.

Cseppet sem voltam nyugodtabb,viszont az álmodás kimaradt az életemből.

Nem voltak álmaim,ezek hiányában úgy éreztem magam,mintha a jövőmtől is megfosztottak volna.

Nagyon fontos hatásoktól lettem elszigetelve.

Tudjuk azt,hogy az emberi cselekvésekben időnként milyen fontos szerepük van a látomásoknak,ha úgy tetszik,álmoknak.

Az én esetemben is sorsfordító volt az álom,amelyet a klinikai halál állapotában átéltem,vagyis túléltem.

A keresztény hitre való rátalálásom egész azt követő életemre utat mutatott,hittel,reménnyel táplált,

erőt adott ahhoz,hogy ne essek össze,legyen kedvem újra élni,mindent megtenni azért,hogy testben és lélekben felépüljek.

Ma már minden”pszicho gyógyszert” kerülök,mert szükségem van az álmaimra.

Igaz,ezekben az álmokban már kevésbé fordulnak elő földi kincsek,javak, gazdagság,sokkal inkább a mennyországban előforduló értékekre irányulnak.

Szóval úgy gondolom,az álmok ugyanúgy az étkezés, az alvás, a mozgás, a gondolkodás.

Zűrös időszakaimban gyógyszerekkel igyekeztek orvosaim megvédeni álmaim ellen.

Ilyenkor aludtam,mint akit fejbe kólintottak,reggel aztán ugyancsak kábán ébredtem és fáradtan,mintha egész éjszaka fárasztó munkát végeztem volna.

Cseppet sem voltam nyugodtabb,viszont az álmodás kimaradt az életemből.


Nincsenek megjegyzések: