Összes oldalmegjelenítés

Saját bloglista

Népszerű bejegyzések

2008. január 21., hétfő

Játszom egy gondolattal

végtelen időben utazom

törékeny üvegszárnyakon

aTökéletesség felé

hajt akarat,remény.

megfoghatatlan erő alkotott

tökéletlennek,

majd magamra hagyott

aMegismerhetetlen Sors Könyvével kezemben,

magányosan, mezítelenül,nyughatatlan lélekkel,

Örök titok, mi voltam, mivé leszek,

mi volt a vétkem, mi az, mit jól teszek?

ebben a kiismerhetelen játékban,

mit születésemkor ajándékul kaptam.

földi törvények szerit kell játsszam,vagy szabadon alakíthatom önmagam?

egy isteni „Ki nevet a végén?”

szabályai szerint megy az eszelős játék,

a kockát magam dobom?

vagy mások fogják karom

amikor kétségbeesve időnként elvetem

megunt sorsom, életem?

a játékban magam is nevethetek?,

ha élvezem,

a végén nyerhetek?

vagy egyszer rosszul dobtam akaratlan,

s időtlen-ideig itt maradtam?

enyém a végtelen idő ,

megtalálni valódi önmagam.

rég feladtam, nincs erőm, abbahagyjam?

fekete bábúként állok fehér mezőben,

társat nem látok

csak a meg válaszolatlan kérdést ismételgetem:

Ki nevet a végén?

Nincsenek megjegyzések: