Összes oldalmegjelenítés

Saját bloglista

Népszerű bejegyzések

2008. január 26., szombat

Isten fogadott gyermekeként élni


1956 január 26.-án születtem,a vízöntő jegyében.

A csillagkép jellegzetességeit mindenkor magamon viseltem.

A világhoz való viszonyulásom ma sokkal inkább kifejezi az a kijelentésem,miszerint Isten fogadott gyermekeként élek.

Nem az Ő akaratából születtem,valóságos emberpár voltak a szüleim,de az elmúlt év nyarán valamiért az Úr kiválasztott tervei megvalósításához. Ebben nincs semmi különös, a Biblia szerint már számtalanszor előfordult,hogy embereket lehetetlennek tűnő feladatokkal bízott meg.

Nem hagyta magukra őket,mindvégig segítséget nyújtott a feladat teljesítéséhez.

Engem mindenekelőtt türelemmel vértezett fel,hiszen attól,hogy a születésnapomon nem érzem feleségem,fiam figyelmét,korábban padlóra kerültem volna.

Most megsértődhettem volna,de nem tettem.

Átengedhettem volna a lelkem az elkeseredésnek, ehelyett türelemmel vártam Angéla hívására.

Ma, vasárnap reggel olvastam el telefonomról Lóri fiam születésnapi üdvözletét,ezután jött Angéla telefonhívása, ebédre hívott,amit örömmel elfogadtam.

Nincsenek megjegyzések: