Összes oldalmegjelenítés

Saját bloglista

Népszerű bejegyzések

2008. január 27., vasárnap

Alkotás

Az udvar Pink Floyd, Jethro Tull, King Crimson, Yes,Emerson,Lake and palmer, Vangelis, Deep purple és hasonló előadók zenéjétől volt hangos.

Időnként teljesen elvarázsolt a zene és az alkotás öröme,csak akkor tettem le a szerszámokat,amikor már nem láttam dolgozni.

A zöldséges,gyümölcsös kert is rengeteg munkát adott, élveztem a kertészkedést,hogy én másoknak életet adhatok.

Anövényeimnek, állatkertem lakóinak.

Csak az tudott felbosszantani,ha munka közben megzavartak.

Mivel a házunk egy sarki,dupla telekre épült, a kert teljesen nyitott volt,az emberek jöttek, mentek,szemlélődtek,megjegyzéseket tettek.

Igaz,többségében dícsérték a munkámat.

Szerintem is szemet gyönyörködtető volt az eredmény.

Csak ne kellett volna beszélgetni az éppen arra haladó szomszédokkal,ismerősökkel.

Mert egyedül szerettem volna lenni,saját gondolataimmal.

Nincsenek megjegyzések: