Összes oldalmegjelenítés

Saját bloglista

Népszerű bejegyzések

2008. március 14., péntek

Szeretem Magyarországot

Szeretem Magyarországot

Ötvenhatosok terén
Egyedülállónak érzem magam
Az Ötvenhatosok terén,
Mert bár ordítoztam a revolúcióban,
Mégis helyemen maradtam az evolúcióban.

Jóvátehetetlen bűnöket nem vétettem,
Hősiesnek sem mondhatom magam,
Igazam keresve, a világot tűvé tettem,
De a világ számomra máig rejtve van,
Annyi év után a kutatás ejtve van.

Hősök és bűnösök között élek, haraggal
Senkire nem nézek, se le, se fel,
Nem játszom tovább a lélekharanggal,
Nem vagyok politikus, ki felesel,
De nyomorúságunkért senki se felel.

Ötvenhatos magyar vagyok, már ötvenes.
SZERETEM MAGYARORSZÁGOT.
A mondat tőlem nem hangzatos, negédes,
Magyarok között keresem a mennyországot
VELETEK, AKIK VELEM EGYÜTT AKARTOK EGY ORSZÁGOT.

Nincsenek megjegyzések: