Összes oldalmegjelenítés

Saját bloglista

Népszerű bejegyzések

2008. március 18., kedd

Húsvéti előkészületek

CSERESZNYEVIRÁGZÁS

kibomlott a lelkem,

mint egy cseresznyevirág

nézem meglepetten:

ilyen csodálatos a világ?

mosolyogva rácsodálkozom,

ahogy rám csodálkoznak,

amint a természet forradalmát hozom,

már vége a rossznak.

ünnepeljetek!

megérdemlem, hogy mindenki csodáljon

most élni van kedvem,

ki rám tekint, táncot járjon!

Engem nézzetek!

virágok vesznek körül,

bár a gazok éledeznek,

de a világ most csak nekem örül.

Hallgasd meg Luis Armstrong dalát a csodálatos világról, te is magad elé idézheted.

Eddig csak a tavasz, az újjászületés ünnepe volt a húsvét, de ha választhattam volna, a cseresznyevirágzást ünnepelem.

A húsvétra gyermekkorom óta kellemetlen élmények rakódtak.

Az emberek jövés- menése, jópofát vágni még a nemkívánatos ismerős vagy ismeretlen vendégnek is.

A lerészegedett ünneplők eltorzult arca, családi veszekedések, verekedések.

Nekem egy idő után ezt jelentette a húsvét.

Ám amikor kimegyek tavasszal a kertbe, vagy a természetbe, lelkem átalakult.

Így hát az ünneplést felváltotta egy kellemes családi kirándulás.

Ma, amikor újra megtaláltam keresztény gyökereimet, már lélekben ünneplőbe öltözve várom Jézus keresztútjának végét, feltámadását.

Feleségem és gyermekem, akit gyermekkorától fiamnak tekintettem, nincsenek mellettem, de Jézust magam mellett érzem, amikor majd húsvét ünnepén kisétálok a kastélyparkba, vagy a természetvédelmi területen fekvő csodálatos erdőbe Papi kutyámmal örülni a tavasznak, az életnek, ami egyébként olyan csodálatos.

Jézusra gondolok majd, aki fiatalkorában maga is szívesen vonult el a természetbe, hogy Istennel lehessen.

Én most így fogok ünnepelni.

Nincsenek megjegyzések: