Hiba történt a modul működésében
Hiba történt a modul működésében
Hiba történt a modul működésében

Összes oldalmegjelenítés

Saját bloglista

Népszerű bejegyzések

2008. április 9., szerda

Búcsúzkodás

Tegnap kontroll vizsgálaton voltam Nyíregyházán.

Kezelőorvosomnak, Márta néninek egy cserép rózsát vittem ajándékba..

Megköszöntem eddigi törődését, tájékoztattam állapotomról, a jelenlegi életemről és elmondtam, hogy hamarosan elköltözöm Tiszadobról.

Nem említettem, hogy kigyógyultam Angélából és a depresszióból.

Ő a szakember, én pedig érzem, hogy ez a valóság.

Már minden energiámmal, idegszálammal a költözésre összpontosítok.

Aranka vitt el kocsival a kórházba.

Már majdnem mindenkitől elbúcsúztam, most Tőle szeretnék elköszönni .

Hálás vagyok, amiért gondomat viselte.

Így volt ez, amióta először édesanyánkat veszítettük el, majd apánktól is búcsút vettünk.

Mindig egymás mellett voltunk, figyeltünk a másikra, elfogadtuk olyannak amilyen, feltétel nélkül, bizalmunk sosem ingott meg a másik iránt.

Hálát sem vártunk, ha valamiben segítettünk, mert segíthettünk.

Így marad ez, amíg a halál el nem választ bennünket.

Nem kell hozzá eskü, mert tudjuk, hová tartozunk.

Erre figyelmeztet a lelkünkben megszólaló vér szava.

Nincsenek megjegyzések: